Печатница Оптимал принт – София

Специални оферти

5 начина за подвързване на документи

Един от важните въпроси, които трябва да решите е начинът на подвързване на документите и печатните материали. Днес ще опиша основните методи, както и предимствата и недостатъците, които ги съпътстват.   ПОДВЪРЗВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ ЧРЕЗ ТЕТРАДНО ТЕЛОВО СКРЕПВАНЕ При този метод листата на корицата и тялото се сгъват и влагат един в друг, след което […]

Кога и как да използваме черен цвят за печат

Ако някога сте си задавали въпроса защо черното не изглежда еднакво при различни отпечатъци, то днес ще се опитам да дам отговор на тази загадка. Каква е разликата между обикновено и наситено черно? На екран тези цветове изглеждат почти по един и същ начин – като черно, но в действителност има разлика дали използвате черно, […]

Специални мастила за печат и реклама

Когато става дума за мастила най-често се сещаме за тези, които се използват за печат с цвят. Към тях спадат четирите основни цвята по CMYK, в допълнение с мастилата по скала Pantone. В по-редки случаи клиентите търся нещо по-ефектно, като лакове (UV, ароматни и други), но какво може да се избере ако искате да предложите […]

Малките тайни на големите корпорации

Всеки ден виждаме едни и същи реклами в различни медии или по улиците, отивайки някъде, но едва ли забелязваме скритите, малки детайли във фирмените знаци на големите корпорации. Тези елементи означават нещо конкретно за авторите, но в повечето случаи остават скрити и неразбрани от потребителите. Нека надникнем в малките тайни на големите корпорации: GOOGLE Малко […]

Клиентът (не) винаги има право

Няма особено значение в каква сфера работите, за да прочетете това, което мисля да споделя с вас днес. Истината, че клиентът винаги е прав важи в огромна степен, но има и малки изключения. Сблъсъкът с такива трудни за обслужване клиенти може да преобърне деня с краката нагоре, да отнеме от времето и енергията ви и […]

Предпечатна подготовка – кратка история

Преди няколко месеца бях поканен на събитие, където се срещнах с колеги, част от които с опит, много по-голям от моя. Така на една неформална закуска се стигна до разговор, за това какво е било да работиш в печатница преди 30-40 години. Оказа се, че приемаме за даденост новите технологии, без да си даваме сметка […]

Как се подготвя файл за печат

Подготвянето и подаването на файл за печат е един от етапите при отпечатване, който може да ви спести средства, но също така може да ви донесе куп неприятни емоции. Темата има за цел да помогне в подготовката на файлове, които подавате към печатниците, като изпълнението на тези стъпки ще ви спести нерви и време в […]

Персонализация с добавена реалност

На 6 Юни 2014 година се проведе второто издание Open Days, организирано от Българската асоциация за съвременна графика и печат (БАСГП), която е член на Fespa. Основна тема в зала 2 беше „Персонализацията и директният маркетинг“. Лекцията, която смело мога да твърдя, че отнесе не само моята, но и главите на всички присъстващи, беше на […]

Как да измерим ефективността на печатната реклама

Живеем в свят, в който трябва да правим множество избори. В сферата на маркетинга и рекламата най-често трябва да бъде разрешен генералният въпрос какви средства да вложим, но още по-важно е каква възвръщаемост ще ни донесе това. Голяма част от малкия и среден бизнес насочва средства основно за интернет реклама, подведен от факта, че там […]

Как и къде се прави ISSN / ISBN регистрация

Ако някога сте издавали книга, сигурно сте си задавали въпроса “Как мога да получа ISBN номер в България?” Надявам се тази статия да бъде полезна в намирането на отговор на този въпрос. Нека започна с това какво всъщност е ISBN.  Това е уникален международен стандартен номер на книга (от английски International Standard Book Number, съкратено […]

Shopping cart Затвори