Тази статия е резултат от огромния брой проведени разговори с клиенти във връзка с това, че не можем да използваме логото от сайта им, без да го векторизираме, за отпечатване върху формуляри или рекламни материали. Малко ми е странно колко много фирми са платили за изработка на лого и в резултат на това го имат […]
Преди около десет години въпросът дали да изберем офсетов или дигитален печат за отпечатване на маркетингови материали не е съществувал. Отговорът е бил кристално ясен – офсетов печат. През последните години, развитието и възможностите, които дава дигиталната технология правят избора все по-труден. Появяват се нови компании, занимаващи се с дигитален печат, които предлагат неизброими възможности […]
Изборът на цветови модели е една от основните теми в областите на дизайна и печата. Това е така поради спецификата на всеки участник по веригата на производство на печатни материали – фотографи, дизайнери, предпечат и печат. Всеки от тях използва различно цветово пространство в ежедневието си, но за да има преносимост техните файлове трябва да […]