Общи условия за поръчки и доставки онлайн
Условия за доставка
За да направи поръчка, Клиентът се регистрира и може да използва регистрацията при всяка следваща поръчка или попълва име, адрес за доставка, телефон за връзка и начин на плащане. Всички поръчки задължително се заплащат 100% авансово. Изложените в електронния магазин продукти и услуги се изработват по индивидуална заявка и не се поддържат в наличност.
Поръчките се обработват между 9:30 и 17:30 часа всеки работен ден без Събота и Неделя.
Право на рекламация
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, Потребителят има право на рекламация при:
♦ Kонстатирани липси.
♦ Дефекти на стоката.
♦ Несъответствие с обявената търговска марка.
Рекламацията се предявява до пет работни дни след получаване на стоката.
При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
♦ Заменяне на стоката с нова.
♦ Възстановяване за заплатената сума, с изключение на разходите по доставката.
ЗАБЕЛЕЖКА: Съгласно ЗЗП всички стоки, предлагани в електронния магазин на печатница Оптимал принт се изработват съобразно изисквания на Клиента или по негова индивидуална поръчка. Поради тази причина не е в сила чл.55, ал. 1 от ЗЗП
Методи на заплащане
Всички посочени цени в електронния магазин са с включен ДДС и поръчките се заплащат 100% авансово по банков път чрез проформа фактура.
Срок на доставка/получаване
Доставките/Получаването от печатната ни база става в рамките на 4-7 официални работни дни от датата на получена през електронния магазин поръчка и отразено авансово плащане.
Цена на доставка
С цел постигане на максимално удобство и гъвкавост предлагаме няколко стандартни възможности за доставка/получаване на стоките, след направена поръчка през електронния магазин:
♦ В печатната база, намираща се на адрес: гр. София, бул. История славянобългарска 7 – Безплатно
♦ При поръчки над 600 лева без ДДС за цялата страна – Безплатно
♦ При поръчки под 600 лева без ДДС за цялата страна – по тарифата на Еконт Експрес за сметка на получателя.